Menu

.      

Väike tubli (!?) Eesti on Euroopa hinna- ja inflatsioonitõusu vedur

  • Kirjutas Kalev Annom

Kütusehinnad nädala alguses  Antslas. Foto: KALEV ANNOM

HINNAD! HINNAD! HINNAD! > Mittetoimiva valitsusega on hinnarallit eriti kurb jälgida. Mootorikütuse hind kipub vägisi 2,5 euro poole. Isegi rikas Euroopa tuumikriik Saksamaa võttis ette mootorikütuse aktsiisimäära langetamise ja tanklates kütusehinnad langesid isegi kuni 35 senti. Meie poolenisti valitsuseta valitsusjuht leiab, et kui riik langetakski aktsiisi, siis kütusemüüjad hindu ei langeta. Selline „ette nägemine” on kütusemüüjatele kindlasti solvav. Eestis saab riik 1000 kütuseliitri pealt üle 500 euro aktsiisi + käibemaks. See näitab veenvalt, et kütusemüüjate peale ei tasu otseselt kuri olla.

Alates kevadest on hinnahüpped

Alates märtsist on mootorikütuste liitrihinnad hakanud hüppama üle kahe euro. Seda juhtub peamiselt nädala alguses ja siis tõmbuvad hinnad tagasi. Tegu oleks nagu autoomanike treenimisega, et harjuda suurte numbritega.

Sel nädalal hüppas bensiini 98 hind koguni 2,309 euroni ja bensiini 95 hind 2,259 euroni. Diislikütuse hind püsib ühe tuhandiksendi võrra alla kahe euro, kuid kui kaua veel?

Mootorikütuse hind kandub absoluutselt igale poole. Olgu siis tegu leiva-saia, puhkusesõidu või ehitamise-remontimisega, kauba vedamise või bussisõiduga.

Uurisime, mida arvavad kütusemüüjad.

Edasi lugemiseks palun logige sisse

Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja
digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.


 

LOE VEEL

20 PÄEVA ENIMLOETUD