Menu

.      

Kliendid: Omniva (Eesti Post) kaotab pakke

Võru ettevõtja Raul Sõmeri töölaud, kuhu jäid Omniva kaudu komponendid õigeks ajaks kohale tulemata.  Foto: ERAKOGUPROBLEEM • Postiettevõtte Omniva, endise nimega Eesti Post kliendid kurdavad, et viimasel ajal on läinud pakid kaduma.

Näiteks Võru ettevõtja, puutetundlikku tehnoloogiat arendav Raul Sõmer kirjeldas Facebookis, kuidas Omniva kaotas ära Eestist tulema pidanud üliolulise paki, mistõttu on kadunud mõned ekraanid ja juhtmed. Paki kaotsiminek tähendas talle lisatööd, mistõttu ta ei saanud öö läbi magada. „Tuleb A-Rühma kombel nõelast veoautot hakata ehitama ehk vaja teha käepäraste vahenditega kõrgtehnoloogiat,” kirjeldas ta oma vintsutusi seoses paki kaotsiminekuga. Paki kadumise kohta ei osanud keegi seletusi anda ja telefonidele ka ei vastatud.

Sama sissekande all kirjutas kommentaaris anonüümseks jääda soovinud Omniva klient, et tema pakk seikles nädal aega Eestis ringi, enne kui pooljuhuslikult isa kaudu koju jõudis.

IT-ettevõtja Jaak Ennuste kirjutas, kuidas tal oli hiljuti Omnivaga väga ebameeldiv kogemus, kui üritas kaks korda saata oma pojale Riiga pakki Post24 kaudu. „Kirjutasin kaebuse, millele pole paari nädala jooksul vastatud,” märkis Ennuste.


 

LOE VEEL

20 PÄEVA ENIMLOETUD