Kui 2004. aastal ilmavalgust näinud ja tootmise lõpuni 1,1 miljonit ostjat leidnud KIA Picanto esimene põlvkond oma tissi otsiva imiku suud meenutava iluvõre ja üllatunud laternasilmadega ning ühte mahtu kerega A-klassi minisõiduk ei reetnud väliselt päritolu ja võinuks kanda mistahes autotootja logo, siis uus Picanto on juba äratuntava KIAna tõsine konkurent klassi tipptegijate hulgas.
Elu näitas, et esimese põlvkonna Picanto oli soetushinda, kindlustusi ja kütusekulu arvestades Eesti odavaima kilomeetriga auto ning selle eest võis talle ju kelmika väljanägemise andestada. Mis puutub ruumikusse, siis esiistmeil oli seda üllatavalt palju.
Uus põlvkond on 60 millimeetrit pikem, 15 millimeetrit kasvanud teljevahega ja mahutab veerandi võrra rohkem pagasit.