Salenenud ja terasepilguline Toyota Auris kirjutatakse Euroopasse sisse (lubatakse BMW diiselmootoreid)
Toyota Auris on projekteeritud Euroopas ja eurooplastele. Tema juured ulatuvad Corolla nime all 1966. aastasse. Luuksaba-Corolla kolmas, Aurise nime kandev põlvkond on saanud saledam, kergem ja oma eelkäijast isikupärasem. Teise põlvkonna Auriseid läks Eestis kaubaks ligi 400 isendit, mis andis kohalikus müügiedetabelis arvestatava kümnenda koha.
Amserv Tartu Tähe esinduse ees uut halli Aurist nähes olin meeldivalt üllatunud. Kui varem kasvatati kompaktautosid siseruumi suurendamiseks kõrgemateks, siis nüüd on Toyota sellest loobunud. Endise laiuse juures muudeti Auris 55 mm madalamaks ja 30 mm pikemaks. Kaal langes 70 kg ja kandejõud suurenes tehnilist passi uskudes 150 kg.
Uus Auris on sale ja kiiljas ning uued laternad ja kogu esiosa kujundus terasem ning konkreetsem. Valida on kolme- ja viieukselise kere vahel – sõita pakuti viieukseline, tublis keskmises varustuses seitsmekäigulise uue automaadi ja 1,6 bensiinimootoriga auto.
{jcomments off}