TÄNAVAKORRALDUS • Vaatamata paljude inimeste vastuseisule kavatseb Võru linnavalitsus ehitada kõik tänavad kahesuunaliseks. Kahesuunaliseks on kavas ehitada suveks Kreutzwaldi tänava remondi ajaks linna peatänav Jüri tänav, samuti Tartu ja Paju tänavad. Jüri ja Vabaduse tänavate ristmikule tulevad valgusfoorid ning Jüri ja Räpina maantee ristile ringristmik.
„Juulikuuks peaks olema kahesuunaline Jüri tänav valmis,” ütles eile Võru linnavolikogu esimees Erki Saarman. „Meil Euroopas on traditsiooniks parempoolne kahesuunaline liiklus,” põhjendas ta tänavate kahesuunaliseks muutmist. Kui esialgu oli kavandatud kahesuunalisena ainult Jüri tänav, siis nüüd on kavas muuta korraldust Tartu ja Paju tänavatel. Kui seda tehakse, on Võru linnas kõik tänavad kahesuunalised.
Võru tänavate kahesuunaliseks ehitamise hange kuulutatakse koheselt välja ning Jüri ja Kreutzwaldi tänavat hakatakse uuendama paralleelselt. Kreutzwaldi tänava remont algab Roosi tänava poolsest otsast juba märtsikuus ja kesklinna piirkonda jõutakse suvel, mil Jüri tänav peaks olema kahes suunas sõidetav. Kreutzwaldi tänava soojatrassi ehitus algab kütteperioodi lõpus, täpsemalt 15. maist ja see peaks olema valmis 15. septembriks.
Päeva parim uudis
Aga vot sellepärast, et see pole linnavalitsuse huvides. :p
Teadmiseks, et Võrniku taldrikugolfi korvid maksis kinni Ari Lustila ja paigalduse tegi Selista tasuta. Seal pole küll LV oma raha tuulutanud.
Iseasi muidugi see, et ainult ühel suvel olen saanud seal mängida, soo ju ikkagi ja suvel eriti kummikutega ei tahaks ju käia. Vaja oleks linna rahadega nüüd drenaaz teha.
Need, kes otsustavad, ise jalgsi ei käi.
Kui see saamatu volikogu ja linnavalitsus tahaks midagi teha, siis remontigu sissejuhatuseks Tartu ja Kreutzwaldi tänav ära. Kui sellega nad kuidagi hakkama saaksid, siis ootavad järge Vilja tänav ja Räpina mnt. Need ikka linna visiitkaardid. Aga ilmselt on nende tänavate remont praegusele võimuesindajatele vägagi ülejõukäiv tegevus
NK
04.03.2013 21:32
Asi pole üldse häälte n-ö pärituolus, vaid selles, et ükski mõtlemisvõimeline* inimene ei vali Kallase partei ja võimusüsteemiga koostööd tegevaid jõude. Kuni pole vastupidist kinnitavaid avaldusi tehtud, tuleb lugeda nii Mikseri sotsid kui ka MTÜ "Demokraadid" (jutumärkides) Kallase taskuparteideks.
Saar Poll (sügis 2012): "Enim toetavad Reformierakonda madalaima haridusega inimesed: ükski teine erakond ei saa põhiharidusega inimestelt sedavõrd suurt toetust kui Reformierakond. Toetajad elavad üldjuhul maa-asulates (eriti Kesk- ja Lõuna-Eestis) ja on 20–39-aastased..."
,,,kasva suureks, juntsu.Valid ikka vargaerakondi nagu sul kombeks. KGB iit randpere ju su lemmik. Laulsite kõik talle oosiannat ega muidu vargad võimule ei saanud. Rootsis nuhkis see mehike väliseestlaste järgi ja ega ta siin parem pole aga sinule käib kah.Reform ja isamaalitsikud just võru lumpenilt hääled noppisidki. Varas tunneb ikka varga ära nagu pommijüri on teie iidol ja ärimees.
Kas te parteisõdurid linnaviletsuse propagandaosakonnast tõepoolest arvate, et kui kordate oma kiidulaule ilmselgetele lollustele ja võltsite hindeid, siis rahvas jääbki seda uskuma. Ei ole see nii. Valimistel näeme, rsk!
,,,sinu kommentaar küll plussi väärt ei ole. Mine limpsi oma lambaajudega Presidendi Pilsnerit edasi.Iga kaine päev tooks sinu ellu muutusi, seni märga oma linasid edasi, sest pampersite jaoks sul raha napib.
Vaata Mari, selles üks suur häda ongi, nimelt tänavad on suhteliselt kitsad, ja kui vaadata kasvõi Jüri tänavat Maksimarketist kuni Liiva tänavani, on vähegi märjema ilma korral isegi ühesuunalisena täitsa võimalik saada kastetud. Kui see tänav täies ulatuses kahesuunaliseks läheb ENNE sadevee ärajuhtimise väljaehitamist siis see tõenäosus märja ilmaga oluliselt suureneb, kuna enamus autojuhte usub et auto on max kiirusega mööda tänavat sõitmiseks. Kuna ruumi lombist möödasõita pole siis paljud lasevadki hooga läbi. Statoilist kuni Liiva tänavani on kõigu hullem seis.
Teine alternatiiv märja ilmaga on 5-10km/h kulgeda selles lõigus - erilist liikluskoormuse jaotust sedasi küll ei teki.
Linnaviletsus on palganud propagandasõdurid oma räpaseid tegusid kiitma!!!
sams kui loll võib olla, et nii miinusi panna.
Iga lisa miinus tähendab üks restart ruuterile ju.
kuule kommupeer. Saad ju invaliidsustasusid töötava rahva arvelt. Mis kirud neid, kes midagi teevad. Tahad oma mülkas elada nagu vene aegu. Tänavad olgu korras ja ohutuks liiklemiseks. Võrus puudub liikluskultuur täielikult ja seda on näha kuidas setumaa lumpen ka välisriikides liikleb. Autod jäetakse seisma, kus heaks arvatakse. Mida lambaajudelt tahtagi,,lumpenlandi tase,rsk.Too põhjused, mis takistab olla Jüri tänaval kahesuunaline. Kas häirib see, et ei saa oma ärisid ajada. Nagu nii sa makse ei maksa, keerutad ainult tolmu,,olgu parlad ja seda kaubanduskeskuste ümber, kust kõik kauba kätte saab. Igasugused petuurkad olgu kadund nagu pommijüri petuskeemidega müügiurgas.
Eks partei rahaandja taha OMA tagasi ja kasumiga - loeme: liiklusseaduse muutus - seltsimeestele eelnõu tegijatele - nuts; nende tõlkimime vene keelde ja mõlemakeelne trükkimine - nuts; suitsuandurite kampaania - nuts; tulekustutite kontroll ja uuendamine - nuts; ei jõua rohkem lugeda!
Kes vastab - mis tegelik kasu on olnud liiklusele neist muudatustest?
Pole küünemusta jagugi põhjust muuta liikluskorraldust Võru linnas - võibolla on öigustatud vaid Nöörimaa ringristmik. TÄNAVAD ON VAJA KORDA TEHA HÄRRAD LINNAVALITSEJAD, MITTE HÄMADA ASJATUTE TÖÖDE ÕIGUSTAMISEKS! Ref ja IRL on võtnud vist KE tava - panna linnavalitsus miinusi laduma.
Varsti tulemas riigiline lugu.
10 miinust on üks suur pluss ja vastupidi...E-riik imeb täiega,,kodukulud alla!
,,,kuldsed sõnad aga mis siin lumpenile ikka seletada. Nõukogude aeg on neil emapiimaga sisse kodeeritud, miinus ärajoodud mõistus.Küll pooldavad eramaadel jahipidamist, küll võitlevad uue vastu aga inisevad siis kui makse peavad maksma. Porimülgastes kasvanud lumpen.See võrumaa käib üha rohkem allamäge, sest austatakse neid, kelle tagant saaks varastada, kelle kulul juua ja teiste loodut nautida,,,kõike seda tasuta.
!.
Millal õpetate inimestele, kuidas teie poolt maksumaksja rahadega ostetud jalgrattahoidja tesse ratast panna?
2.
Millal tulevad esimesed linnavolikogu ja linnaametnike meistrivõistlus ed Võrniku nimelises taldrikugolfi pargis? Tahaks näha neid idioote, kes lubasid sellise mõtetu asja pärast räpase vargakäe linna rahakoti kallale
!.
Millal õpetate inimestele, kuidas teie poolt maksumaksja rahadega ostetud jalgrattahoidjatesse ratast panna?
2.
Millal tulevad esimesed linnavolikogu ja linnaametnike meistrivõistlused Võrniku nimelises taldrikugolfi pargis? Tahaks näha neid idioote, kes lubasid sellise mõtetu asja pärast räpase vargakäe linna rahakoti kallale
http://www.vorumaateataja.ee/index.php/ee/component/acepolls/poll/1-millises-jarjekorras-vajaksid-voru-linna-tanavad-remontimist
Krõutsu tänav tehakse korda aga keegi võiks kunagi Vilja tänava ka korda teha.
Miinused tulevad ilmselt linnavalitsusest, olugi et asjalikud kommentaarid.
Jah,iga linnapea tahab endast "ringi" maha jätta, kas just mõtekas või mõtetu -pole oluline!
P.S. Saaks Võru linn viimasena Eestis oma veebikaamera käima, oleks huvitav seda kahanemist reaalajas näha.
Siis tuleb tagasi autokooli minna, kui märke ei tunne, et EDASI EI TOHI SÕITA KUNA ÜHESUUNALINE TÄNAV ON EES!
Kui juba praegu on vabaduse ja Tartu tn suht täis pargitud (ka Vabaduse plats pole päris tühi) siis kuhu see auto (või hobune) siis pannakse? Ja Paju tänav ka kahesuunaliseks? Siis muudetakse seal kõnniteed nii kitsaks, et maja ust lahti tehes võid tänaval sõitvat autot tabada. Ma ei räägi üldse vihmavee ja sellise ärajuhtimisest, SEE võik ikka enne katkiparandust tehtud olla, mitte vastupidi...
No loodan et kui 10-ne aasta pärast seal söidan siis ei pea peale Vörus käimist autoremondi töökotta minema!
Tõepoolest, isegi poodav siputab algul vastu, pärast on aga üsna rahul.
Vägisi tehtud heategu pole heategu vaid ülekohus, loll lind.
Võrus muutub liiklus halvemaks, ebamugavamaks ja ohtlikumaks. Seda te soovitegi, või?
Jutud liiguvad, et keegi purjus reformierakonna pomo tegi kesklinnas kõksu ja kuulutas, et ei suuda Võrus liigelda, liiga keeruline. Kõik lakeid olid hoobilt maoli maas ja tõotasid tänavad kahesuunalisteks teha.
Rõõmustage võrukesed - ees on totaalsed muutused
On ikka küll võimalik. Täiesti toimiv liiklus praegu, kas sõita hommikul, lõunal või õhtul, vahet pole. Mina elan ka ranna ääres ja ei saa ühtki halba sõna praeguse liikluskorralduse kohta öelda! PS! Raskemat jalga sulle gaasipedaaliga, et saaksid siis nn. suure auto kolonni vahele !
Valimistel tuleb kõik Võru liikluse segipöörajad ja rahva soovidega mitte arvestajad piruka juurest eemal hoida.
mu oma tuttav sai sealt laksu ära, kui 1 vanast harjumusest ette keeras.
Otse loomulikult võiksid jätkuvalt olla Jüri, Kreutzwaldi, Tartu, Paju tänavad olla ühesuunalised,
Selliselt oleks linnas turvalisem liigelda ja mingit lisakulu sellest ei tule sest iga mõnekümne meetri pärast on ühendustänav olemas.
Milleks veel kulutaused fooridele???
Linna kulutused muutustega aina suureneksid. EI OLE NÕUS ANTUD TÄNAVATE KAHESUUNALISEKS MUUTMISEGA!
ja see on ainus põhjendus???????kus on ära toodud asjalikud põhjendused, spetsialistide arvamused.kas on hinnangut küsitud reaalselt teemat valdavatelt inimestelt (autokooli sõiduõpetajad nt).vaevalt.
aga sellega kaasnevad kulutused-lumevedu nt?ja vaesed jalakäijad-nüüd pole autojuhil enam võimalik laveerida ja seega saab vaeseke kõnniteel nüüd autorataste alt sahmaka porist vett.pole ju tänavaääred loiguvabad.huvitav oleks teada tegelikku põhjust.vandenõuteooria küll-aga eks hiljem elu näitab mis selle "sajandi targa otsuse" tegemise tegelikud põhjused olid.aga vast polegi muud,kui et meil euroopas.hea,et veel mitte "nagu meil austraalias").edu ja jõudu tarkade otsuste tegemisel.
See, et kesklinnas elad, ei tähenda õigust parkida, kus arvad. Mine maale ja ära naudi mugavusi. Ka maakas tahab linnas liigelda, nii, et Jüri tänav oleks pidanud ammu olema kaherealine ja autod olgu teeäärtest kadunud. Vaadates lapsi, kes teed tahavad ületada ja autode vahelt piiluvad, hakkab kurb. Iga tõbras pargib seal, kus arvab. Selleks on suured kaubanduskeskused, koos parklatega. Iga ninni-nänni poe ees mingid autod parkimas. Toetus linnaisadele kahesuunaliseks muutmisel. Linn kuulub kõigile, mitte seal vegeteerivatele inimestele. Teeääred autodest puhtaks ja mott.