Menu

.      

Subaru Forester – sobiv nii töö- kui lustisõitudeks

Neljanda põlve Metsavaht on kasvanud – pikkuses ja kõrguses 35 mm, laiuses 15 mm, telgede vahelt 26 mm. Kliirens on senise 215 asemel tervelt 220 mm. Esimestele küljeakendele on tekkinud kolmnurk, mis viitab piilarite ja esiklaasi varasemast suuremale kaldele. Kapotilt on kadunud varem turbo olemasolu reetnud intercooleritasku, mida naljaga pooleks ka avamise käepidemeks nimetati. Pole kuulnud veel fännide tavalist kisakoori, et uue mudeli disainiga oleks mööda pandud. Foto: MIHKEL VANARIUue – neljanda põlvkonna Subaru Foresterile sattus Võrumaa Teataja testisõidul tõsine katsumus. Metsatalust oli vaja ära tuua pool tonni seemnekartulit, mis 40-kilostesse kottidesse pakituna võtavad ka üksjagu ruumi. Lund oli nii müüja kui ka ostja keldriukse ees üksjagu. Teatud kõhklusi tekitas peale auto mahutavuse ka Lineatronic – variaatorkäigukasti tarkvara ja kaheliitrise vabalt hingava bensiinimootori võimalused pakkuda väänet peaaegu kogu pööretevahemikus. Sellise koormaga ju tagurpidi lumevaale rammima ei hakka ja metsatalust suurele maanteele viival tõusul on peatus praktiliselt paratamatu.

LOE VEEL

20 PÄEVA ENIMLOETUD