Menu

.      

Võru kaubamajas saab nupuvajutusega personaalse teenindaja

Teenindaja demonstreerimas, kui lihtne on nupule vajutada. Ta sõnab, et ei maksa karta, et müüja sellele vastumeelselt vastaks. Pigem tullakse kabiinide juurde ikka rõõmuga.  Foto: KADRI NAGELUUENDUS • Kes on tihedam kaubamaja külastaja, on võib-olla juba märganud kabiinides põnevaid nuppe ja tablood kassade juures. Tablood küll kliendile vaja pole, aga kabiinides olevad nupud on asjalikud abimehed. Nimelt on juba mõnda aega võimalik endale nupuvajutusega müüja kabiini juurde kutsuda.

Olete te olnud olukorras, kus lähete poodi endale näiteks pesu ostma ja kabiini juures ripub silt, mis palub sinna mitte üle kolme eseme võtta? Tubli ja sõnakuuleliku kliendina sisenetegi sinna ühe komplektiga, koorite ennast riidest lahti ning proovite ja avastate, et võiks olla number väiksem pesukomplekt. Mis seal ikka, panete uuesti riidesse ja lähete uue numbri järgi. Võru kaubamajas pole seda enam vaja teha. Kabiinis on peegli kõrval nupp, kuhu vajutades ilmub teie juurde nagu võluväel teenindaja, kes toob vajaliku numbri ja aitab vajadusel ka kleidilukku kinni tõmmata.

„Alguses ei teadnud kliendid hästi, milleks nupud vajalikud on, ei osanud neid kasutada, aga hea meel on tõdeda, et järjest rohkem nupulevajutusi tuleb,” räägivad kaubamaja töötajad. Siinkohal kutsuvadki müüjad üles inimesi rohkem nuppe kasutama: „Vajutage aga julgelt, see muudab ka meie töö palju lihtsamaks ja meil on hea meel, kui saame ostjate vaeva vähendada! ” Selline süsteem on Võrus ainukesena kasutusel kaubamajas ja sealsete töötajate teada ka ainuke Eestis, sest mujal pole niisugust lahendust märgatud.


 

 

LOE VEEL

LOE VEEL

20 PÄEVA ENIMLOETUD