
Klient kaebab Kagukeskuses asuva pakiautomaadi sisu korduva kadumise üle

Kuvatõmmis pettunud SmartPosti kliendi postitusest. Foto: Võrumaa Teataja
Möödunud nädala lõpus postitas Kagukeskuse SmartPosti pakiautomaati kasutanud võrumaalane sotsiaalmeediasse teavituse, mille kohaselt on ta pidanud viimasel ajal juba paaril korral pakiautomaadi teenuses pettuma.
Väidetavalt on tema saadetise pakend katki rebitud ning üks osa saadetisest kadunud. Postitaja uurib kogukonnalt, kas ka teistel pakiautomaadi kasutajatel on viimasel ajal selliste juhtumitega tulnud rinda pista.
Edasi lugemiseks palun logige sisse
Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.