Menu

.      

Säästmist õpetav Nissan Leaf

Laadimiseks on Nissan Leafil eraldi pistikud kiirlaadija ja koduse vooluvõrgu tarbeks. Foto: ERAKOGUTäiselektriauto Nissan Leaf pole Eesti maanteedel küll esimene nullemissiooniga sõiduauto, kuid ta on meile seni esitletuist kõige rohkem sarnane klassikalisele luuksabale ja omab seni ainukesena külma ilma puhuks ka akude soojendust. Kui iMievil ja iOnil on rehvid Smardile sarnaselt eri mõõdus, siis Leafil on kõik neli ratast klassikaliselt ühesugused. Leafi hind on lähedane Audi A 3 hinnale, kuid riikliku KredExi 18 000 euro suuruse toetusega saab tema rooli 22 000 euro eest.


Leaf ei näi tulnukana tulevikust. Kui sotsiaaltöötajaile jagatud Mitsubishi iMievid ja nende sõsar Peugeot iOn tundusid esialgu silmale harjumatud, siis Leafi ainuke vihje tehnoloogilisele murrangule on arvutihiirt meenutav käiguvalits. Leafi hästivarustatud ja pidulikuna näiv salong on ehitatud silmas pidades juhi ja kaasreisija võimalikult mugavat istumist. Paraku sunnib kilometraaži suurendamiseks vajalik säästmine olema kliimaseadme ja „gaasiandmisega” kokkuhoidlik. Roolil oleva Zero Emissioni nupu abil saab naviseadmel käivitada uudse funktsiooni, mis näitab auto tegevusraadiust ja sellesse jäävaid laadimisjaamu. Jaapanlased ise peavad optimaalseks võrku, milles elektriautol ei jääks lähima laadijani kunagi pikem maa kui 40 km. Enamik materjale on üllatuslikult kas taaskasutusest või taaskasutatavad. Foto: ERAKOGUSalong on vaatamata väidetavalt taaskasutatavatele materjalidele igati kvaliteetne. Leafil on LED-valgustid standardvarustuses.

 

{jcomments off}

LOE VEEL

LOE VEEL

20 PÄEVA ENIMLOETUD