Säästmist õpetav Nissan Leaf
Täiselektriauto Nissan Leaf pole Eesti maanteedel küll esimene nullemissiooniga sõiduauto, kuid ta on meile seni esitletuist kõige rohkem sarnane klassikalisele luuksabale ja omab seni ainukesena külma ilma puhuks ka akude soojendust. Kui iMievil ja iOnil on rehvid Smardile sarnaselt eri mõõdus, siis Leafil on kõik neli ratast klassikaliselt ühesugused. Leafi hind on lähedane Audi A 3 hinnale, kuid riikliku KredExi 18 000 euro suuruse toetusega saab tema rooli 22 000 euro eest.
Leaf ei näi tulnukana tulevikust. Kui sotsiaaltöötajaile jagatud Mitsubishi iMievid ja nende sõsar Peugeot iOn tundusid esialgu silmale harjumatud, siis Leafi ainuke vihje tehnoloogilisele murrangule on arvutihiirt meenutav käiguvalits. Salong on vaatamata väidetavalt taaskasutatavatele materjalidele igati kvaliteetne. Leafil on LED-valgustid standardvarustuses.
{jcomments off}