Siseministeeriumi asutuste IT-teenused on häiritud

Siseministeeriumi asutuste IT-teenused on häiritud

Siseministeeriumi asutuste IT-teenused on teisipäeva hommikul häiritud, mis mõjutab ka häirekeskuse tööd ja piiriületust.

Hädaabikõnedele vastamise ooteaeg võib olla tavapärasest pikem. Häirekeskus palub kõikidel kiire abi vajajatel püsida 112 helistades liinil, kuniks kõnele vastatakse ning mitte katkestada kõne. Samuti palutakse varuda kannatust piiriületusel.

Praegu on tegemist tehnilise rikkega, mille tõttu on võib olla häiritud häirekeskuse töö. Sel põhjusel võivad 112 kõnedele vastamise ooteajad olla pikemad ja võivad tekkida järjekorrad. Häirekeskus palub tungivalt kõikidel helistajatel püsida liinil, kuniks kõnele vastatakse ja kindlasti mitte katkestada kõne. Hädaabinumber on kiiret abi vajavateks olukordadeks, seetõttu palutakse hädaabinumbrile 112 helistada vaid siis, kui ohus on kellegi elu, tervis või vara.

Andmebaaside tehnilise rikke tõttu on häiritud PPA piirikontrolli infosüsteemi töö, mistõttu ei saa piiripunktides teostada piirikontrolli. Enim mõjutab probleem hetkel Narva piiripunkti, kuhu on tekkinud umbes 300 inimesega järjekord. Tallinna lennujaamas ootab hetkel non-Shengeni alale pääsemist kümmekond inimest ja Lõuna-Eesti piiripunktides ootavad kontrollimist mõned bussid umbes 50 inimesega.

SMIT tegeleb IT-teenuste taastamisega ning teavitame, kui rike saab taastatud.




 


 


 

LOE VEEL


 


 


 


 

  

 

20 PÄEVA ENIMLOETUD