Menu

.      

Neljanda põlvkonna Toyota RAV4 jääb linna bossama

Sisekujundus annab märku, et tegu on kraad robustsema ja võimekama sõidukiga kui sedaan või mahtuniversaal, kuigi Prantsuse õmblustega nahk ning kirgas mitmefunktsionaalne elektroonika kõrvuti jaapanlastel normiks peetava kaleda plastiga toob meelde üleminekuajad kolhoosibaaridest ööklubideks. Kõik on ergonoomiliselt õige ja mugav, kuid näha on kahte ajastut.  Veidi kummaline oli ka see, et vastostetud kaardilahendusega navigatsiooniseade leidis Tartu ja Võru vahel hulga maanteelõike, kus ta lubas sõita kiirusega 100 km/h (tegelikkuses kadus selline võimalus juba paar suve tagasi).    Foto: MIHKEL VANARIKeskealised autohullud vast mäletavad SUVide ehk linnamaasturite tulekut. RAV4ga (Recreation Activity Vehicle 4AWD) lõi Toyota aastal 1994 täiesti uue klassi ja nüüd on midagi seesugust iga tõsiseltvõetava tootja mudelireas. Alternatiiviks RAV4-le on Nissan X-Trail, KIA Sportage, Honda CR-V, Volkswagen Tiguan jt. Omaaegsetest Jaapani klassikaaslastest Honda CR-Vst, Mitsubishi Outlande-
rist ja Subaru Foresterist on esimene nüüd oma madala kliirensiga avameelne neliveovõimalusega mahtuniversaal ning viimane vaatab linna asemel metsa poole oma maastikusõiduabi X-Mode’i ja 22cm kliirensiga. Toyota RAV4 üritab olla aus iseenda püstitatud reeglite järgi, kuigi juurde on tulnud 20,5 cm pikkust ja 3 cm laiust. Rannaliival lustimise sõidukist on saanud tõsine pereauto, aga see juhtus juba ammu.{jcomments off}

LOE VEEL

LOE VEEL

20 PÄEVA ENIMLOETUD