Bussijaama juures käib massiline eeskirja rikkumine

Ülekäiguraja ees seisva sõiduki tagant ei mahu bussid välja pöörama.  Foto: INNO TÄHISMAA
PROBLEEM • Võru bussijaama juures rikuvad sõiduautode juhid massiliselt liikluseeskirja, kui sõidavad keelumärgi, niinimetatud telliskivi alt sisse.

Bussijaama territooriumile sisenemisel on Vilja tänava ääres kummagi teeotsa ees keelav märk: Vabaduse tänava pool tavaline telliskivimärk ja Tartu tänava pool telliskivimärk koos tahvliga „välja arvatud valdaja loal”. Nii nagu näitas läinud esmaspäeva hommikul Võrumaa Teataja poolt paari tunni jooksul läbi viidud vaatlus, sõidetakse vabalt sisse ja välja mõlema märgi alt. Vaatlus tõestas ühtlasi Võru bussijuhtide juttu, et sisse ja välja sõeluvad sõidukid takistavad bussijuhtide tööd ning loovad liiklusohtlikke olukordi.

Paari tunni jooksul juhtis oma sõiduki keelavate märkide alt sisse kümmekond juhti. Valdav enamik neist sõitis lihtsalt sisse ja siis ilma peatumata kohe välja, mistõttu jäi mulje, et bussijaama ala kasutatakse Vilja tänaval lihtsalt kas tagasipöörde sooritamiseks või niisama lusti pärast. Teine kümmekond juhti ei sõitnud küll keelava märgi alt sisse, aga jätsid auto seisma otse ristmikule ülekäiguraja kõrvale, pannes kinni bussijaama-taguse sissesõidutee. Mõni sõiduk seisis seal nii pool tundi, mistõttu oli raskendatud ülejäänud sõidukite liiklemine. Üks sõiduk pargiti ligi pooleks tunniks koguni otse ülekäiguraja ette, nii et liikuda ei saanud inimesed ega bussid.

Comments  
  +2
Võru linna oleks India seadusi ja korda tarvis.
  +1
Tegelikult ma pole Tallinnasst,olen Pelgulinnast.Pole Võrumaal ega Võru linnal häda midagi.Olen Võrumaaga seotud teine ülikooli aasta ja sellepärasst seisan Võrumaa eest.Elame üle kõik ja küll Teie näete asi läheb ikka paremuse poole Teiega selle aruka ning tubli enda eest seisva lahke Võrumaa rahvaga.Ilusat hommikut Teile kõigile Võrumaale ja säravat silma.Peatse kohtumiseni.
  +2
Võru ei saa siiski enam linnaks nim. , sest kui arvestada järelejäänud rahva arvu, siis sobiks paremini võrdlus nõuka aegse kolhoosi keskusega, ja sellisel juhul ei toimi asjad nii nagu Tallinnas.
  -3
Garaazide juures maaomanikul parkla tasuliseks kogu geish nagu meil linnas igal pool bussijaama ümber.
  +2
Spiro,sa oled värvipime või.USS istub bussijaamas.
  +12
Aga sellepärast, et mõni nõrgema vaimse tervisega taksojuht kellel puudub reaalsustaju peab ennast eriliseks ajugeeniuseks, teistest võrdsemaks jne. ja kuna inimene on vaimselt ebastabiilne siis ei soovi keegi süüdimatu inimesega sõdida, ja nii ongi tekkinud kaks taksopeatust kõrvuti.
  +3
Seal kohviku juures on ju suur parkla olemas.
  -16

Quoting sõitja:

kõigepealt ,tehke parkla korda kuhu auto saaks parkida ,siis rääkige eeskirjade rikkumisest ,sinna ei ole ju üldse võimalik sõita


Bussijaam ongi mõeldud bussiga reisijatele ja sinul polegi vaja sinna sõita!
  +19
taksod võivad aega surnuks lüüa ka teisel pool tänavat kuumaastikul ja kui inimesel tõepoolest taksot tarvis on, siis annab käega märku... muidu hakkavad taksojuhid peagi nõudma, et bussile toomine ja bussilt viimine on lubatud ainult taksodele
  +29
Aga miks need taksod üldse peavad seal kahes peatuses laiutama? Tehke üks peatus ja siis saavad ka teised juhid rahulikult parkida ja endi cargo pakke tuua ja viia !!!
  +35
kõigepealt ,tehke parkla korda kuhu auto saaks parkida ,siis rääkige eeskirjade rikkumisest ,sinna ei ole ju üldse võimalik sõita
  -11
aeg on näidanud ,et kolleegi mustamine on mustajale miinuseks,edu teile taksojuhid.
  +17
Teatavsti on selleks ajuhiiglasest taksojuhiks Karba , kelle ajumahus tõesti kahelda tuleb . Kuningas on surnud , elagu kuningas !
  +15

Quoting Rõve linn:

Mis teha kui seda linna nii juhitakse. Esimene asi kui Võrru sisse sõidad on koledate roheliste peldikute rivi, kui tuled aga bussiga satud teise peldikusse ehk bussijaama. Anna jumal mõistust linnaisadele. :-x


ja mis veel võikam - linnas endas peldikuid pole aga linna servas visiitkaardiks on peldikute rivi ja si.aveo pütid...
  +2
vastuseks et ühelegi taksojuhile ei ole ette jäänud pakkide toojad ja viiad,platsilt, küll aga JALAKÄIATE ÜLEKÄIGUL autodega peatujad ja parkijad,tehke endale kurat ükskord eeskiri selgeks ja õppige viisakalt liiklema
  +18
kle sina Võrumaa Teataja läbi viidud vaatlus , ole normaalne, plats on pea hektar suur ja ega sealt välju busse nagu Singapuri lennuväljalt lennukeid, keelumärgite asukoht on vaja ümber vaadata ja liikluskorraldu s ka ümber teha, nii lihtne see ongi inimsõbralikuks muuta, ja rääkida bussijuhtide ülimst pingest ja raskest kiviraiduri tööst, bullsitt, kui liikluskorraldu s platsil paigas on sinna võimalik paigutada nii saabuvad bussid ja väljuvad bussid ja ka bussidele vastu tulnud kui ka muud kes kasutavad bussijaama teenuseid, Tartus bussijaama territoorium on palju väiksem ja ka asi toimib, niiet seltsimehed, mõelge positiivselt ja edasi.......23ex
  +28
Igas teises linnas on Cargobusi klientidele eraldi parkla. See on ju ebanormaalne, et inimene peab paki järele minemiseks jätma auto teisele poole teed, kaugele kuumaastikule, kus pead autot tükk aega sättima, et pärast pakiga naastes saad selle sisse panna uksest või luugist, milleni jõudes ei pea põlvini vees sumpama. Ja need eramaa omanikud, kes omavad maad sellises kohas ja seal selliseid inimlikke "eksimusi" ootavad, et saaks oma olematut võimu näidata! Olen ise väga sage bussiga sõitja ning palju seal ka bussi oodanud. Ma ei ole märganud et mõni bussijuht oleks noominud mõne autojuhiga, kes on end paki järele minemiseks parkinud telliskivi alt läbi sõites. Ainus, kes on närvitsenud on üks taksojuht, kes lihtsalt sisustab oma aega. Palju lihtsam oleks tal kutsuda politsei, kuid mehe enda renomeed natuke teades, ei julge ta ka seda teha! Loo kokkuvõte - see liiklusskeem tuleks kriitiliselt üle vaadata - inimene ei pea raskeid kaste vedama üle suure tee ning edasi ka veel aukude-lompide vahel laveerima! Olgem inimlikud!
  +9
Mis teha kui seda linna nii juhitakse. Esimene asi kui Võrru sisse sõidad on koledate roheliste peldikute rivi, kui tuled aga bussiga satud teise peldikusse ehk bussijaama. Anna jumal mõistust linnaisadele. :-x
  +7
probleemi pole..sõitke edasi aina ja ärge laske end hüsteeriast segada!...viisakas inimene saab aru ja pargib seal,kus talle vajalikum tundub
  +38
Peab ikka eriline idikas olema, et mingi "massiline rikkumine" välja imeda - on üheselt selge, et autoga peab pääsema nii bussile minejaid kui bussilt saabujaid viima/tooma.
Platsi on justkui rohkem kui küll aga mitte ühegi tsiviliseeritud peatuskohta autodele pole. Busse pole ju ei teab mis palju, ruumi on, täiesti võimalik oleks bussijaama esisele külastajate parkla maha joonistada.
Teisel pool teed olev songermaa pole ju inimeste ega autode jaoks. Ärgake üles, bussijaam ja selle ümbrus on linna visiitkaart. Sellise solgi kokkukritseldamine end ajakirjanikuks tituleeriva T ä h i s m a a poolt küll viisakas pole ja eks ta kustutab selle kommi peagi...
  +18
vat ei saa aru, mis seal kiunuda on. busse seal polegi ja kui väljuvad siis valdavalt ühe posti alt, 4gs turvafirma istub seal puu taga ning mõni takso. loomulikult cargo paki puhul tuleb vahel lähemale sõita, bussist väljuvad inimesed jäävad ka taksode juurde ohutusssaarele ootama - kas tahetakse siis öelda, et kobi üle vilja tänava. ma leian küll, et artikkel on rumal, bussijuhtide jutt alla arvestust ning kui vana kikkast juhtun poes nägema küsin järgi, mis joga sul seal üldse aetakse.ja soovitan märgid üldse maha võtta.
  +9
üks paska külvav artikkel ja matusekuulutused, tase9
  -14
hea,et omanik suu lahti tegi.kui need tarkpead kommenteerijad oleksid omanikud, annan pea, et olukord oleks tunduvalt sitem
  +1
Eravaldus on püha ja dai poh kui keegi seal parklas hakkab omavolitsema, hea et seni pöle teie käulat keegi veel ära lintsinud.
  +18

Quoting riho:


Quoting autojuht:

Lahendus on ju väga lähedal. Seesama suur plats,mis on bussijaama vastas. Seal pargiks hea meelega oma autot kui poleks ohtu,et platsile sõites sinna oma masina esisilda või mõnda muud olulist detaili ei jäta. Alati otsitakse süüdlasi. Võiks lõpuks võtta sihiks lahenduste leidmise. See polegi nii keeruline kui esialgu arvatakse.


Minuteada on see plats eravaldus.


eravaldus või mitte aga linna isandad peaksid IKKa VÕRU VISIITKAARTIGa tegelema...pidevalt vaja viia lapsi,sugulasi jne BUSSI PEALE...KUS ON SIIS SEE INIMIK OOTEKOHT ,kus ei lõhu autot ja BUSSI PEALE MINEv ei peaks oTSE PORILOMPI autost KÄPUKIL olema...haiged olete..kus on törlõnt linnapea...taali egon mingu...
  +16
ka bussijaam on eraomandis, mingi vana konksnina pojakese
  +12

Quoting autojuht:

Lahendus on ju väga lähedal. Seesama suur plats,mis on bussijaama vastas. Seal pargiks hea meelega oma autot kui poleks ohtu,et platsile sõites sinna oma masina esisilda või mõnda muud olulist detaili ei jäta. Alati otsitakse süüdlasi. Võiks lõpuks võtta sihiks lahenduste leidmise. See polegi nii keeruline kui esialgu arvatakse.


Minuteada on see plats eravaldus.
  +27
No tõesti pole võimalik aru saada, kuidas see inimene siis peaks sinna bussile saama. Ja vastas olevas parklas pole tõesti võimalik parkida. Keegi võiks olla huvitatud, et reisijate arv suureneks ja oleks elementaarne mugavus tagatud bussile jõudmiseks.
  +37
Bussijaama vastas olev "parkla" (loe:kuumaastik) on selline koht, kuhu julgeks ainult džiibiga minna. Tavaline auto upuks seal lihtsalt mönda augus olevasse lompi :) kui bussi peale viidava inimese tervis on korras, saab automaailma parklas peatuda ja sealt läheb jala bussijaama. Ligemal nagu polegi kohta peatumiseks... Arvan, et kui bussijaamast üle tee olev parkla korda tehtaks, kasutaksid inimesed seda rohkem ja parema meelega ja jupp probleemi oleks olemata...
  +45
Teistest võrdsemad on need taksojuhid, kes bussijaama territooriumil seisavad. :-*
Kord oli vaja raske liikumispuudega inimene viia õhtul Tallinna bussi peale. Sai kah siis sinna sisse sõidetud- mitte küll busside vahele- vaid keskele mingi saarekese kõrvale. Bussijaamast jooksis keegi meesteraffas välja ja kukkus valimatult sõimama, st see parkla on tema oma ja keelatud on kõigil siia sisse sõita, kes pole talle maksnud! Minu vabandused ja invaliidi talutamine bussi ukseni ajas ta veelgi rohkem keema. Et teda ei huvita mingi puudega inimene ja tema käest pole keegi küsinud...
Aga kulla bussijaama omanik, ole nüüd nii kena ja näita ette meile ka, kuidas on võimalik üle tee olevast auklikust parklast invaliidi seljas tassida bussini, sest ratastool läheb sealsamas uppi ja upub lombi sügavustesse ära koos inimesega. Muidugi, sul ju pohh. Idioot on su nimi. Leidnud siis mingi lahenduse. Praegu tundub nii, et tuleb bussijaam mujale kolida.
  +34
Asi on nii seepärast, et üle tee asuv parkimisala on täiesti korrast ära juba pikemat aega. On vaja see korrektseks parkimisalaks teha, s.h. joonida. ja liiklusmärkidega sisse ja väljasõit korraldada.
Samas ettepanek -raskete ja suurte kohvritega sõitma minnes oleks vaja võimalust autoga kaugbussi peatuse taha (kus hetkel tühi plats) 5 - 10 minutitiks saada sisse sõita, et kott bussi alla panna. Seda saaks näiteks tõkkepuuga korraldada nagu lennujaamas jm.
Lisaks autojuhtidele on hädas ka Tartu tänava poolt bussi peale tulijad ja sinnapoole bussipealt minejad, kuna täna jalgteed praktiliselt pole ja ala on valgustamata.. Vaja oleks teha sarnaselt MAXima poole viiva teega tee ka bussijaamast Tartu tänavani.. Võõraste jaoks on see ju linna visiitkaart. Kui valgel ajal on tallatud rada veel nähtav, siis pimedas on ilma taskulambita võimatu tänavani jõuda. Esialgu pange kasvõi mõned helkurpostid, kust rada kulgeb..
Koleda tulemise vältimiseks siis tullakse samuti võimalusel autoga ja oodatakse bussi saabumiseni busside poole peal autos.
  +19
igavlev taksojuht on kaebamas käinud :D kui tal oleks vaja endal pakki vedada, siis läheks ka sinna ukse ette. teiste kallal lõuata oskab vaid
  -19
taksojuht küll ei saa linnaliikust korraldada,siin on lihtsal autojuhtide ülbus eirata liiklusseadust
  +40
kõigil eelnevatel kommentaatoril on terake õigus- bussijaama vastase platsi võiks tõesti korda teha, ülekäigurajale annab lollakamat kohta otsida ja ohutussaar on suisa ohtlik
  +37
Kuuldavasti on bussijaama piirkonnas tegevdirektoriks üks ajuhiiglasest taksojuht kes seal asju korraldab, organiseerib, planeerib jne. , ja tõenäoliselt sealt kõik need segadused ongi alguse saanud. Samas arvan, et see jalakäijate ülekäik on nii vale kohapeal kui veel olla saab ja lisaks veel see ohutussaar mis kindlasti piirab suurte busside liiklust ja seda eriti talvekuudel lume ja libedaga.
  +24
Uskumatu. Liiiklust pole ollagi, kuid ikka ei suudeta mõistliku liikluskorraldust teha. Miks anti üldse kooskõlastus palneeringule, kui peatumis ja parkimisprobleemi ei ole lahendatud. Liiklusmärke ei tohi eirata, tuleb linnavalitsusse pöörduda
  +37
Tarvis oleks tekitada Cargobusi klientidele parkla kusagile võimalikult lähedalt. Mõne suure saadetisega on väga ebamugav 'jumal teab kuhu' jalutada.
  +70
Lahendus on ju väga lähedal. Seesama suur plats,mis on bussijaama vastas. Seal pargiks hea meelega oma autot kui poleks ohtu,et platsile sõites sinna oma masina esisilda või mõnda muud olulist detaili ei jäta. Alati otsitakse süüdlasi. Võiks lõpuks võtta sihiks lahenduste leidmise. See polegi nii keeruline kui esialgu arvatakse.

 


 


 


 


 

  

 

20 PÄEVA ENIMLOETUD