Eeskujulik iseostleja läbib ostukontrolli harvem
Võru Maksimarketi juhataja Veiko Park annab teada, et ostukontrolli suunatakse kliendid algoritmi alusel ja klienditeenindaja ega pood seda muuta ei saa. Tihedamini peavad ostukontrolli läbima uued nutikassakliendid ja need, kes on ostukontrollis põrunud.
Vähem inimkontakte
Võru Maksimarketis on kolm iseteeninduskassat ja viis nutikassat. „Vahe seisneb selles, et iseteeninduskassas saab kaupasid kassas registreerida. Nutikassa on makseterminal, kus saab tasuda eelnevalt puldiga registreeritud kaupade eest,” märgib poejuht. Ta nendib, et iga kaupade registreerimise eksimust käsitletakse eraldi ja selgitatakse välja põhjused. Tavaliselt on eksimuste põhjuseks lapsed, kes on vanemate nägemata mõne toote ostukorvi lisanud.
Edasi lugemiseks palun logige sisse
Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.