Chevrolet Captival nüüd karmim nägu ja vägevamad musklid

Captiva sai täiesti sheviliku suure  kandilise iluvõre ja uued laternaplokid.  See jätab eessõitja tagaakent täites  ilmamööda kihutamatagi Captivast väga  enesekindla ja veenva mulje. Samas reedab madal põll, et tegu on rohkem linnamaasturi kui mingi robustse maastikuautoga. Tagaosa on üljoontes muutmata, kui kaks summuti toru tähelepanuta jätta. Väljas ega sees ei reeda miski, kas tegu on odava vaese mehe auto või luksussõidukiga. Tagaluugiaken on eraldi avatav ja nii seda kui ka kapotti ning kogu tagaluuki toestavad gaasamortisaatorid justkui näitaksid, et iga selle auto soetamiseks kulunud euro eest saad sa ehtsaid mehhanisme. Foto: MIHKEL VANARIOtt Kiivikas pole Eesti kiireim atleet. Ta pole ka kuulsaim laulumees ega parim tantsulõvi. Ometi on ta kulturistina tase omaette. Nii on lood ka 2006. aastal sündinud ja nüüd tublisti uuendatud Chevrolet Captivaga, mida General Motors nimetab sportlikuks crossover’iks. Sportlik on tema kiirendusnäitajaid kaedes võib-olla V6 190-kW bensiinimootoriga, mis kiirendab raskekaallase 100 km/h 8,6 sekundiga. Ka võimsam diisel teeb Captivast auto, mis näitab teel nii mõnelegi oma topeltsummuteid. Ilmselt toimuks hoojooks nobedamaltki, kui V6 versioon oleks saadaval käsikäigukastiga. Nii nagu Kiivikasel, on Captivalgi oma fänniklubi. Kes põlgavad asjaolu, et tegu on GM Daewoo tehase nägemusega linnamaasturiga, võivad ta soetada „sakslasena” Opel Antara nime all, milles rohkem seda va German Engineeringut. Tegu on ikkagi maailmaautoga.


 


 

LOE VEEL


 


 


 

  

 

20 PÄEVA ENIMLOETUD