Tervisemure korral helista perearsti nõuandetelefonile

Pilt on illustratiivne FOTO: pixabay

Häirekeskuse andmetel helistab ligi kolmandik abivajajatest kiirabisse terviseprobleemiga, mis ei vaja kiiret ja elupäästvat sekkumist.

Iga päev helistavad inimesed ka paljudesse perearstikeskustesse saamaks nõu ja abi arstilt või õelt ja teavet tervishoiukorralduse kohta. On aga veel üks võimalus esmase nõu saamiseks, mida saab kasutada 24 tundi ööpäevas ning seda nii eesti kui vene keeles.

Nõuandetelefon aitab hinnata mure tõsidust ja annab tegutsemisjuhised esmaseks abiks, lihtsamate olukordade puhul ka koduseks raviks. Samuti aitab nõustaja otsustada, kas peaks pöörduma perearsti vastuvõtule või haigla valvetuppa. Kriitilistel puhkudel suunatakse kõne kohe edasi kiirabisse.

Edasi lugemiseks palun logige sisse

Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja
digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.


 


 

LOE VEEL


 


 


 

  

 

20 PÄEVA ENIMLOETUD