Ka Võru Maksimarket julgustab kundesid ise oma kaupu läbi „piiksutama”
Teisipäevases Võrumaa Teatajas ilmunud loo peale saatis Maxima lisaselgituse iseteeninduskassade töö ja teenindajata tavakassade teemal. Sealt selgub, et aina moodsamaks muutuval ajal peab ka võrulane tehnoloogia arenguga nobedalt sammu pidama. Kellele ei meeldi iseteeninduskassas piiksutada, see võib veel nutima mobiiliäpi lahendusega oma piima ja vorsti eest tasuda. Võrumaa eakam generatsioon tervitab seda sammu ilmselt suure hurraaga.
Toimetus uurib, kas ka teised Võrus toimetavad poeketid on ultramoodsate lahenduste peale üle minemas.
Edasi lugemiseks palun logige sisse
Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.