Menu

Kuidas aitavad POS materjalid ettevõtet?

  • Kirjutas Sisuturundus

Kuidas aitavad POS materjalid ettevõtet? Foto: Freepik.com/mrsiraphol

POS materjalid ehk point of sale materials on katusemõiste, mis haarab enda alla müügipunktides kasutatavad reklaammaterjalid. Need aitavad tõmmata tähelepanu konkreetsele tootele ja brändile, aidates nii kaasa kaubamärgi tutvustamisele ja suurendada toodete müüki kauplustes.

Stora Enso on pika kogemusega erinevaid reklaammaterjale ja pakendeid tootev ettevõte, kes pakub POS materjalide loomisel täisteenust, alustades disainist lõpetades tootmisega. Järgnevalt tutvustame erinevaid POS materjale ja nende võimalusi.

POS materjalid on reklaamvorm, kus reklaammaterjalid paigutatakse müügikohtadesse. Nendeks on näiteks papist stendid, bännerid, plakatid, kaunistused müügilettidel, samuti pakendid. Eesmärk on äratada tähelepanu ja julgustada ostu sooritama.

Erinevad POS materjalid ja nende eelised

  • Bännerid ja plakatid. Seda tüüpi reklaammaterjale saab müügikohtades paigutada mitmeti. Näiteks plakatid seinale, uksele või vaateaknale nii kaupluses sees kui ka väljas. Bännerid näiteks riiulite vahele lae alla. Vastavalt ettevõtte soovidele ja võimalustele saab mängida nende suurustega. Igal juhul on tegemist soodsa ja lihtsa viisiga oma tootele või teenusele tähelepanu juhtimiseks.

  • Pakend. Ka pakend on reklaammaterjal, kuna kannab brändi identiteeti. See on esimene asi, mida ostja poelettidel kaupu vaadates märkab. Pakendeid saab ka vastavalt kampaaniatele muuta, et see sobiks ülejäänud kampaania visuaalse kommunikatsiooniga. Toote pakendi puhul on oluline nii selle disain kui ka jätkusuutlikkus. Läbimõeldud disain ja kujundus aitavad luua pakendi, mis on võimalikult optimaalne nii tootmisel kui ka hiljem ümbertöötlemisel.

  • Reklaamstendid. Need on spetsiaalselt kujundatud papist riiulid, kuhu saab kaupluses paigutada soovitud toote. Sedasorti POS materjalid on tõhusad, sest tõmbavad tootele tähelepanu ja annavad sellele täiendava müügikoha. Vastavalt ettevõtte soovile ja vajadustele saab neid luua erinevates suurustes, värvides ja kujudega. Nii võib moosi puhul olla ka riiul ülielusuuruses moosipurgi kujuga. Võimalusi on palju!

Tänapäeva trükitehnika võimaldab reklaamstende toota kiirelt ja kvaliteetselt. Papist stendide plussiks on ka nende keskkonnasõbralikkus – nende valmistamine ei nõua palju ressursse ja peale kasutamist saab neid lihtsalt ümber töödelda.

Millele mõelda POS materjale luues?

  • Värvide kasutamine. Särav disain ja värvid on need, mis poes tähelepanu köidavad. Riiulid on kaupa täis ning sarnased tooted asetsevad kõrvuti ja nii võib konkreetset toodet olla raske märgata. Paremini silma paistmise puhul on esmaseks märksõnaks just värvid ja pakendi kujundus. Selle loomisel mõelge sellele, kuidas just teie toode eristub ja millised lahendused saavad sellele kaasa aidata.

Värvid peaksid peegeldama kaubamärki ja olemas brändiga seotud. Reklaamstendi kujundades aitavad värvid luua ka visuaalset erisust muust taustast.

  • Kvaliteet. Lisaks konkreetse toote enda kvaliteedile tuleb mõelda ka pakendi kvaliteedile. Kas see on vastupidav nii transpordile tehasest poodi kui ka hiljem kliendi koju? Kui keskkonnasõbralik on pakend? Seda nii tootmise aspektist kui ka kliendi poolt vaadates – kas ja kui kerge on pakendit ümbertöötlusesse suunata?

  • Ühtne brändi identiteet. Reklaammaterjalide ja eriti just kampaanialahenduste kavandamisel ning välja töötamisel tuleb säilitada ühtne ja äratuntav brändi kuvand. Ka erinevatele sihtrühmadele kampaaniaid tehes või pakendeid luues säilitada sama logo, värvigamma, kujunduselemendid. Nii on need äratuntavad ja seostuvad teie ettevõtte ning tootega.

POS materjalid on mitmekesised reklaammaterjalid nii oma olemuselt kui ka võimaluste poolest. Võib öelda, et tegemist on rätsepaülikonnaga, mis õmmeldakse just teie ettevõtte jaoks teie vajadusi, soove ja võimalusi arvestades. Täpsema info Stora Enso ja nende toodete-teenuste kohta leiate nende kodulehelt.

LOE VEEL

Sisuturundus

20 PÄEVA ENIMLOETUD