Kõik poisid unistavad mingil hetkel vingest sportautost, vägevast püssist ja ilusast elust – mõtted perest, mugavustest ning muust argisest tulevad hiljem. Tuhandetes unenägudes on olnud Celicad, Suprad ja MR2-d. Toyota GT 86 ja tema sõsar Subaru BRZ on justkui saadikud tollest helgest ja ilusast lapsepõlvemaailmast, kus hinnatakse šeffi välimust ning küsitakse esmajärjekorras, kui palju see auto sisse võtab. Võibolla ongi õige, et Võrumaa Teataja sai uue sportkupee just Toyotat müüvalt/teenindavalt Tartu Amserv Tähe esinduselt ja mitte Subaruna.
Auto on valminud koostöös Fuji Heavy Industries Ltd-ga, kuid ei saa täie kindlusega väita, et Toyota laenas tehnika Subarult: esiteks on autohiiul Subaru tootjas 20protsendiline osalus ja teiseks pärineb sissepritse Toyota inseneridelt, kolmandaks on Toyota boksermootorit kasutanud 1960. aastatel oma mudelil 800 Sports. Tegelikult tähendab GT 86 sünd seda, et Toyota kontsern tuli tagasi spordimaailma – sinna, kust pärinevad sellised ikoonid nagu Celica GT-Four ST185 ja ST205, mis näitasid tagatulesid Subaru Impreza WRX STIdele ning Mitsubishi Lancer Evodele.