Menu

.      

Mercedese A-klass – võluvast potsatajast algajaks atleediks

A-klassi Mercedes-Benz näeb võrreldes mahtuniversaalilikuma platvormikaaslase B-klassiga päris raju välja? Ta püüab pilke eest oma hiiglasliku firmalogo ja konkreetse kolmeläätselise optika ning  tagant led-tulede ja topeltsummutitega. Stantsitud jooned külgedel peavad lummama neid, kes on noored või tahavad noored näida. Foto: MIHKEL VANARIMercedes-Benzi uut A-klassi oodati autoringkondades suure huviga. Esimene põlvkond oma ilmselt elektriakude jaoks mõeldud topeltpõhjaga ja esimesel põdratestil küliliheitmisega ei olnud Audi A3-le ning 1-seeria BMW-le konkurendiks.

Auto veermik häälestati ümber ning kõik sai normidele vastavaks – nüüd naudivad seda seest oluliselt suuremat sõidukit teised ja kolmandad omanikud Võrumaalgi. Daimler-Chrysler AG käitus uue A ja B klassiga ootamatult – alguses mahtuniversaal B ning siis samal Frontwheel Architecture platvormil juba luukpära A, mille loomisse kaasati alates algusest AMG spetsialistid. Paljud asjad nagu tume lagi, armatuurlaud ja roolisambal paremal pool asuv kahe siduriga robotkäigukasti valits on tuttavad B-mersult. Ventilatsiooniavade arvustajad võtku teadmiseks, et just niisugused on ka kultusautol MB SLS AMG. Uue A-klassi peatoega ühes tükis koppistmed kisuvad ka mõtted sportautodele, kuigi valgustusega kirjad lävepakkude metall-liistudes rõhuvad pigem luksusele.    Foto: MIHKEL VANARIKui varem püüdsid nii A- kui B-klass sisuliselt ühte ja sama ostjat, siis nüüd on nii positsioneering kui ka potentsiaalne omanik vaatamata samale platvormile erinevad, sest A on kuum luukpära nii välimuselt kui ka sisult, B aga pigem mahtuniversaal.

{jcomments off}

LOE VEEL

LOE VEEL

20 PÄEVA ENIMLOETUD