Mercedes-Benzi uut A-klassi oodati autoringkondades suure huviga. Esimene põlvkond oma ilmselt elektriakude jaoks mõeldud topeltpõhjaga ja esimesel põdratestil küliliheitmisega ei olnud Audi A3-le ning 1-seeria BMW-le konkurendiks.
Auto veermik häälestati ümber ning kõik sai normidele vastavaks – nüüd naudivad seda seest oluliselt suuremat sõidukit teised ja kolmandad omanikud Võrumaalgi. Daimler-Chrysler AG käitus uue A ja B klassiga ootamatult – alguses mahtuniversaal B ning siis samal Frontwheel Architecture platvormil juba luukpära A, mille loomisse kaasati alates algusest AMG spetsialistid. Kui varem püüdsid nii A- kui B-klass sisuliselt ühte ja sama ostjat, siis nüüd on nii positsioneering kui ka potentsiaalne omanik vaatamata samale platvormile erinevad, sest A on kuum luukpära nii välimuselt kui ka sisult, B aga pigem mahtuniversaal.