Menu

.      

Daimler AG andis prantslasele Saksa kodakondsuse – MB Citan

Ka tööauto võib olla soliidne ja kena. Eelkõige peab ta aga olema praktiline. Pildil oleva Citani täisklaasiringi varjavad osaliselt reklaamikleebised. Mõistlik kliirens, sobivate ülekandearvudega käigukast ja hea väändega mootor lubavad julgelt ronida ka ehitusplatsile – seda sai Võru Katariina alleel ka proovitud. Foto: MIHKEL VANARIKoostöös Renault’ga täitis Mercedes vist viimase tühiku oma tarbeautode reas. Nüüd on neil rahvakeeli pirukaks nimetatav kaubik, mida saab pikkustes 3,94 m Compact, 4,32 Long ja 4,71 Extra-Long. Kerevariante on kolm: kaubik, viieistmeline Mixto ja viieistmeline mahtuniversaal. See pole MB-l esimene pisifurgoon, sest nende tootmine algas 1931. aastal mudeli 170 baasil tehtuga. Tänapäevase sõiduki standardvarustuses on: adaptiivne stabiilsuskontroll (ESP), mis võtab arvesse auto koormatust, ABS-pidurid, üle- ja alajuhitavust vältida aitav VDC-süsteem, veojõukontroll ja kuni kuus turvapatja. Kaubaruumi 2,3–4,6 m³. Küljelt on sugulus samalt koosteliinilt tuleva Renault Kangooga silmaga näha, kuid suure MB tähega iluvõre, teise lõikega optika ees, aga ka madalamale lastud tagatuleplokid näitavad eest ja tagant, et tegu on Mercedes-Benziga.
{jcomments off}

20 PÄEVA ENIMLOETUD