Menu

Müügimees helistas ja nüüd saadab arveid? Loe, kuidas vältida telefonimüügi lõkse

  • Kirjutas Võrumaa Teataja

Müügimees helistas ja nüüd saadab arveid? Loe, kuidas vältida telefonimüügi lõkse Pixabay

Telefonimüügi puhul on suurimaks probleemiks see, et telefonitsi kokkulepitust võivad tarbija ja müüja sageli erinevalt aru saada. Samuti ei ole tarbijal võimalik lõplikult veenduda kauba või teenuse sobivuses ja vajalikkuses, arusaamatuks jäävad ka müügitehingu tingimused. Mida telefoni teel tehtud pakkumiste puhul silmas pidada ja kuidas vältida rahalist kahju, selgitab Kristina Tammaru Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametist.

TTJA-le on laekunud palju erinevaid kaebusi, kus:

kaupleja saadab tarbijale postkasti tooteid, mida tarbija pole tellinud, põhjendades seda sellega, et tarbija on sõlminud telefoni teel püsitellimuse;

tarbija andis pealetükkivale müügiinimesele telefoni teel nõusoleku tooteid proovida, kuid tellimust kirjalikult ei kinnitanud - kaupleja jätkab siiski arvete saatmist;

tarbija on perioodiliselt saadetava kauba tellimusega nõustunud, kuid pakke kätte ei saa või on lepingust taganenud, kuid temalt nõutakse ikkagi arvete tasumist.

Edasi lugemiseks palun logige sisse

Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja
digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.

LOE VEEL

LOE VEEL

20 PÄEVA ENIMLOETUD