Menu

.      

Europarlament tahab ohjata eksitavat rohereklaami

  • Kirjutas BNS

Väidete kontrollimise ja reklaami heakskiitmise täpse korra ning selle eest vastutava ametiasutuse määraks iga riik ise. Reklaam tuleks heaks kiita hiljemalt 30 päeva jooksul. Lihtsamate toodete ja levinumate väidete jaoks tuleks parlamendi hinnangul ette näha lihtsustatud või kiirem kord.

Euroopa Parlament valmistab ette roheväidete direktiivi, mille kohaselt peaksid ettevõtted esitama rohereklaami kohta enne selle kasutuselevõttu tõendeid.

Kavandatava direktiivi eesmärk on lõpetada tarbijate eksitamine alusetute keskkonnalubadustega. Eelnõu kohaselt peaksid ettevõtted esitama keskkonnalased reklaamväited nagu „biolagunev“, „vähem saastav“, „vett säästev“ või „valmistatud looduslikest komponentidest“ enne avaldamist koos tõendusmaterjaliga ametiasutustele kontrollimiseks ja heakskiitmiseks.

Edasi lugemiseks palun logige sisse

Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja
digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.

LOE VEEL

LOE VEEL

20 PÄEVA ENIMLOETUD