
Pank soovitab firmadel kasutada tehisaru vastutustundlikult

Tehisintellekti lahenduste kasutamine ettevõtluses on plahvatuslikult kasvanud, kuid sellega seoses tekib ka probleeme, mis võivad avaldada olulist mõju äri käekäigule, ütles Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse äriliini juht Erje Mettas.
Sageli paistab silma liigne kiirustamine ja sellest tulenev lohakus, mis võib aga kalliks maksma minna. Seda on näha just pangaga suhtlemisel. Näiteks lastakse aja kokkuhoiu mõttes tehisarul koostada vastused küsimustele, mis puudutavad maksete selgitusi või varade päritolu tõendamist. Sealt on kerged tekkima olukorrad, kus lisaks tehisaru spetsiifilisele käekirjale on koostaja unustatud eemaldada kommentaari. Näiteks on pank saanud päringutele vastuseid, kuhu on sisse ununenud ka tehisaru saatelause "Panin kokku vastuse, mis peaks rahuldama panka ning samal ajal ei tõmba maksuameti tähelepanu."
Edasi lugemiseks palun logige sisse
Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.
DIGILEHED
LOE VEEL
VIIMATI LISATUD
ARVAMUS
KRIMI