Menu

.      

Auhinnamängu tingimusi tuleb hoolikalt lugeda

Auhinnatšekk, mis igaühe rõõmust hüppama paneb. Lähemalt uurides selgub aga siiski, et tegemist pole võiduga, vaid lihtsalt võimalusega.  Foto: Kadri NagelKATALOOGIKAUP • Mitmes riigis peadpööritavaid auhindu välja loosiv lillesibulate müügiga tegelev ettevõte OÜ Bakker Holland on segadust tekitanud mitmes tellijas.


Bakker teatab klientidele saadetud kataloogides mitmetest kampaaniatest, kus on võimalik võita auhindu, millest kõige suuremateks on kopsakad rahasummad, mida tellijate vahel välja loositakse.
Triin (nimi muudetud) on Bakkeri klient olnud umbes aasta ja kataloogidest tellimusi teinud 200 euro väärtuses. Iga kord, kui ettevõte talle uue brošüüri koju saadab, on seal peal uhked lubadused, mis jätsid prouale mulje, nagu tema olekski auhindade võitja, kui nende käest midagi tellib. Triin muudkui tellis ja tellis, aga auhinda ei saanud. Kirjad sõnadega „nomineeritud aasta kuldklient” ja nimeliste pöördumistega ahvatlevad auhinnapakkumised aga potsatasid üksteise järel edasi postkasti. Seepeale kirjutas naine neile kirju tagasi, et millal ta auhinna siis saab, ja saatis oma pangakonto numbrigi, aga vastust ei saabunud. Proua vihastas ja saatis Bakkerile uue kirja, kus soovis, et talle enam katalooge edasi ei saadetaks, aga need saabusid ikkagi edasi postkasti. Samas kurdab Triin veel, et 100 protsenti tellitud toodetest pole ükski kasvama läinud. „Ei teagi, kas viga on siis nüüd minus või taimed lihtsalt ei ela pikka transporti üle,” sõnab naine nõutult.

20 PÄEVA ENIMLOETUD