Menu

Plahvatusmootorid, autobahn ja hinnad

  • Kirjutas Kalev Annom

Rõuges autot tankiva Maire Kulla sõnul on suvel tarvis bensiini ka muruniidukitele, -traktoritele ja trimmeritele. Pildil õpetab Maire Kulla poeg Oliveri (12). Foto: KALEV ANNOM

Plahvatusmootoritega autod ei olnud veel 50aastasedki, kui Saksamaal avati 6. augustil 1932 esimene 20kilomeetrine kiirteelõik Kölnist Bonni.

Saksamaa bundesautobahnidel ei ole kiiruspiiranguid.

Auto ei ole veel 150aastanegi, kui plahvatusmootoritele ennustatakse lõppu. Traditsiooniliste mootorikütuste hinnad ja ka uut rohelist horisonti tõotavate elektriautode ja elektrihinnad panevad nördima. Saksamaal sunnitakse rohelised isegi tuumajaamu sallima.

Edasi lugemiseks palun logige sisse

Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja
digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.

LOE VEEL

20 PÄEVA ENIMLOETUD