Võru muusikakoolis on miskit lahti – see on jagunenud justkui kahte leeri, mille vahel seisab direktor. Lapsevanemad, õpetajad ei ole sellega rahul, kuidas praegu kooli juhtkond toimib. Nimelt näeb direktorit nagu kuuvarjutust. Aga eks see ole üsna loogiline, kui muusikakooli juht elab ja töötab nii Võrus kui ka Tallinnas. Võru linnavalitsusel pole selle vastu midagi, et muusikakooli direktor töötab nii-öelda kaugjuhtimise teel. Kas direktorile ei kehtigi siis nõue töötada koolis täistööajaga? Kas ka teised Võru koolide direktorid võivad töötada ainult paar päeva nädalas kohapeal?
Segadust jätkub veelgi – muusikakoolil pole ka õppealajuhatajat. Kellelt peaksid siis nõu küsima õpetajad ja lapsevanemad või kas või omad õpilased ise? Kas kooli sekretärilt? Just nii, sest hetkel asendab just muusikakooli sekretär õppealajuhatajat.
Samas, praegusel IT-ajastul, kus peaaegu kõik käib meilitsi, võiks ju arvata, et on üsna loogiline, kui Võru muusikakooli 33 õpetajat oma muredega telefonitsi või e-posti teel direktori poole pöörduvad. Ent nii ju kaoks silmast silma suhtlemine, direktori telefon oleks punane ja e-post umbes. Ainult virtuaalse juhtimisega asjad aga ei toimi, sest Direktor on ju selleks, et oma koolile olemas olla.
Niimoodi ei ole võimalik töötada, kui õpetajate arvates direktor ei motiveeri neid ja pigem kaugeneb nendest. Mida siis peaksid veel arvama muusikakooli lapsed? Kes sooviks õppida koolis, kus juhtkond ei suuda hakkama saada, kus puudub süsteemsus? Põhjus, et kooli juht armastab lapsi, ei saa olla ainuke, peab ju nende jaoks olemas olema!
Tohuvabohu valmistab veel see, et Võru linnavalitsus ei paku mingitki lahendust. Tema arvates peab direktor lahendama omavahelised lahkarvamused koolisiseselt. Ent kui muusikakool on ise juba linnavalitsuse poole pöördunud, miks siis neid ei aidata? Võru linnavalitsus vaikib ja justkui kaitseb direktorit. Interneti kommentaarides oli väiteid, et miks seda muusikakooli Võrule üldse vaja on ja paneks selle parem kinni. Viimast ei soovi ükski õpetaja ega õpilane. Mõne õpetaja arvates peaks direktorile andma aega, et ta jõuaks harjuda. Kui mitu aastat siis veel harjumiseks vaja läheb?