13 KUUD ❯ Pille K. märkas mullu, 2016. aasta 27. aprillil Lõuna- Eesti Haljastuse kasvuhoonekampaaniat, mis lubas soodsalt (miinus 80 protsenti, hiljem miinus 80 eurot) kasvuhooneid soetada.
Aiandushuvilise ettevõtjana haaras Pille K. võimalusest osta kaks 30ruutmeetrist kasvuhoonet. Ettevõtlik Pille K. võttis samal päeval ühendust ja 10. mail oli sobiv kokkulepe saavutatud.
Firma esitas arve 13. mai õhtul. Raha (2224 eurot) kandis Pille K. üle järgmisel päeval. Kasvuhooned pidid saabuma 18. mail 2016.
Esimene tõrge – 26. mail 2016 toodi kohale osa materjalidest, kuid tegu ei olnud tellitud kaubaga. Algas kirjavahetus. Ettevõtlik Pille K. loobus juba tellitud kaubast ja soovis vähemalt kohaletoodud kasvuhoonete ülejäänud osasid.
Pille K. kirjutab, et ettevõtjana oli ta teinud lisakulutusi (maa planeerimine, puu väljajuurimine jne), kuid vaatas seda paljast platsi terve suve. Pille K. kirjutab, et eesmärk on hoiatada teisi inimesi.
Ootamatu uudis tuli Pillele tänavu kevadel. Kasvuhooneasjad on ikka lahendamata. Tänavu 10. mail saatsime kirja aadressil
Vastus laekus 15. mail kell 16.21: „Tere, kliendiga on kõik korras juba ammu. Lugupidamisega Lõuna- Eesti Haljastus.”
Pille K. teatab selle peale, et nii see asi pole. Firmajuht Henri A. küll helistas talle ja lubas raha üle kanda ning maksekorralduse e-postiga saata, kuid midagi sellist pole toimunud.
16. mai pärastlõunal teatab Pille K., et raha laekus eile (15. mai) hilisõhtul, kuid summa ei klapi ikkagi!?
Nagu näete, võib asju ajada väga kaua, koguni 13 kuud, ja ikka ei saa rahuliku südamega punkti panna.
Head lugejad! Kirjutage meile, mida te sellisest asjaajamisest arvate. Kas ka teiega on midagi taolist juhtunud?