Menu

.      

UUDISED

Maavanem Andres Kõiv eile maakonnaplaneeringu avalikku arutelu avamas.                  Foto: ANDREI JAVNAŠAN

Maavanem Andres Kõiv eile maakonnaplaneeringu avalikku arutelu avamas. Foto: ANDREI JAVNAŠAN

TULEVIKUPLAAN • Eile arutati kaks tundi Võru maakonnaplaneeringut 2030+, millest lõviosa ajast kulus riigikaitseliste ehitiste piiranguvööndi teemale.

Arutelu avas maavalitsuse arengu- ja planeerimisosakonna juhataja Britt Vahter, kelle sõnul laekus arutelule 24 kirjalikku arvamust. Maavanem Andres Kõiv toonitas enne arutelu algust, et maakonnaplaneering on hindusid tsiteerides nagu homne lilleõis, mille seemneid täna külvame.

Planeeringu koostanud Hendrikson & Ko konsultant Ann Ideon rõhutas, et varasematest planeeringutest eristab seda tööd suurem tasakaalustatus riigi ja kohalike vajaduste vahel ning arvestamine järjest väheneva elanike arvuga.

Uued bussid on kohal. Vaidlused liinihanke osas jätkuvad ilmselt veel pikemalt. Võrumaa inimeste jaoks on aga tähtis vaid see, et alates järgmise nädala lõpust saavad nad liikuda punktist A punkti B uute bussidega. Foto: ERAKOGU

ÜHISVEONDUS • Võrumaalasi hakkavad alates 1. aprillist sõidutama 25 uut liinibussi. Praegu ei ole siiski tegemist lõpliku lahendusega, sest senine vedaja AS Sebe on liinihanke kohtus vaidlustanud, veel on probleeme uute gaasiküttel sõitvate busside tankimise korraldamisega.

„Oleme probleemidest hoolimata optimistlikud,” lausus liinihanke võitnud aktsiaseltsi Hansa Bussiliinid juhatuse liige Madis Lepp. „Ootame gaasitankla valmimist ja sõidutame inimesi seni diiselbussidega. Kohtuvaidlused liiguvad oma teed, inimeste igapäevast töölt koju sõitmist see aga ei sega.”

Praegu toimub tema sõnul bussijuhtidega töölepingute allkirjastamine, piletiaparaatide seadistamine ja arvepidamise korraldamine maavalituse, linnavalitsuse ning valdadega.

LOE VEEL

LOE VEEL

20 PÄEVA ENIMLOETUD