Alkoholivabade õllede populaarsus on oluliselt kasvanud

Toimetuses degusteeriti üheksat jooki, millest enamik olid sellel suvel poelettidel uudsed tooted. Parimaks osutus sidrunimaitseline Fassbrause. Foto: AIGAR NAGEL

PABERLEHT Kui lai on mittealkohoolsete jookide sortiment turul ning millised olid selle suve uudistooted

Öeldakse, et karastusjookide parim müügimees on ilm. Kindlasti on selles ütlemises tõetera sees, sest ka suurimad tootjad kinnitavad müügiedu sõltumist palavast suvepäevast ning kehva ja head suve müüginumbrite koha pealt võrdlema ei kipu, sest tulemus ei oleks sugugi adekvaatne.

Vähem suhkrut on moes

Nii Saku Õlletehase turundusdirektor Eva Maarend kui ka A. Le Coqi turundusjuht Katrin Vernik kinnitavad, et üsna paljud tarbijad on hakanud tähelepanu pöörama karastusjoogi tervislikkusele. Vett tarbivad peaaegu kõik inimesed ja vesi joogina on kindlasti asendamatu, kuid vahel soovitakse katsetada alternatiive, maitsega jooke. Nii peab Saku Õlletehase turundusdirektor ka selle suve alkoholivabade jookide suurimaks uuenduseks pruulitud limonaadi Barley Bros turuletoomist. „Tegu on uudse tehnoloogiaga toodetud karastusjoogiga. Kogu maailmas uuenduslik tehnoloogia võimaldab pruulida odralinnastest värskendava karastusjoogi, mis ei sisalda grammigi lisatud suhkruid. Joogi magus maitse saadakse pruulimisel odras naturaalselt sisalduvast odratärklisest saadud süsivesikutest. Samuti on toode vaba kunstlikest maitse- ja lõhnaainetest. Limonaad on müügil kahe maitsega,” tutvustab Maarend uut hitt-toodet.