SPORT

Baltic Sea Openilt Rei judokale teine koht

Pildil Givi Kokhtashvili vasakul FOTO: Erakogu

Laupäeval Soomes Orimattilas toimunud judoturniiril Baltic Sea Open saavutas Givi Kokhtahsvili kehakaalus -81 kg teise koha. Loosi tahtel oli ta esimeses ringis vaba. Finaalipääsu kohtumises Tallinna Aitado judoka Erik Lauriga oli Givi aktiivsem ja teenis võidu, kuna vastane sai kolm hoiatust passiivsuse eest. Finaalivastane rootslane Axel Oscarsson oli füüsiliselt väga tugev. Kohtumise algul sai kukkumisel vigastada Givi vasak käsi, aga Givi maadles lõpuni. Rootsi judokal õnnestus maadluse käigus kontreerida üks Givi rünnakutest ja nii tuli leppida selles kohtumises kaotusega.

Teine Rei judoka Randel Päästel alustas tormiliselt kolme ilusa ippon-võiduga, aga väsis ja kaotas kaks järgmist kohtumist maasmaadluses Venemaa judokatele. Tulemuseks viies koht.

Kuna tegemist oli kadettide reitingu-võistlusega, siis nüüd lüüakse kolme parema võistluse tulemuse punktid kokku ja selguvad Eesti noortekoondise liikmed ja kandidaadid.

Eesti Koolispordi Liidu suusavõistlustel võidutsesid Võru Kreutzwaldi kool, Haanja kool ja Võru gümnaasium

10.–12. klasside arvestuses võitis Vastseliina gümnaasiumi võistkond Värska gümnaasiumit. Väikeste koolide arvestuses tuli üldvõitjaks Haanja kool. Neile järgnesid Illuka kool ja Mõniste kool. Foto: VÕRUMAA SPORDILIIT

PILDIGALERII Kolmapäeval, 7. märtsil toimusid Haanjas Eesti Koolispordi Liidu ja Võrumaa Spordiliidu korraldatud koolispordi üle-eestilised suusatamisvõistlused. Omavahel võtsid mõõtu 15 kooli õpilased üle Eesti. Suurte koolide 1.–9. klasside üldarvestuses sai esikoha Võru Kreutzwaldi kool, väikeste koolide arvestuses Haanja kool ja 10.– 12. klasside arvestuses Võru gümnaasium. Üleriigilistest võistlustest võtsid ühtekokku osa 209 õpilast.

Võrumaa Spordiliidu juht ja võistluste peakorraldaja Merike Õun ütles, et aktiivseid kooliõpilasi võiks rohkemgi olla. „Läbi koolispordivõistluste saab noor inimene väga palju eluks ettevalmistavaid kogemusi ja õppimist: julguse, eneseületuse, vastutustunde, meeskonnatöö, üksteisega arvestamise, innustamise, õnnestumise ja ka ebaõnnestumise kogemuse ning nende emotsioonidega toimetulekuoskuste arendamise võimaluse.”


 


 

LOE VEEL