Moekamaks lõigatud SEAT Ibiza peidab endas emotsioone

1953. aastal autotootmist alustanud SEATi uuringud näitavad, et hetkel on tema peamiseks soetamise põhjuseks disain. Tehnika usaldusväärsus pärineb Volkswagenilt nagu Skodalgi ja halvad üllatused seega välistatud. Konkreetne vedrusrus, rool ja pidurid ning juhikoha hea ergonoomika teevad tema juhtimise nauditavaks. Spordiosakonnast tulevad erimudelid pakuvad juhile aga mõõduka tasu eest erilisi emotsioone. Foto: MIHKEL VANARIIbiza neljas, 2009. aastast toodetav põlvkond elas äsja üle uuenduskuuri. Tartus Ilmatsalu teel asuvast Topauto esindusest pakuti Võrumaa Teatajale proovida ilmselt tähelepanuväärseim 1,2 TSI turbo-bensiinimootoriga viieukse-
line keskmises Style-varustuses klassikaline viieukseline Ibiza, mis näitas end mugava, väleda ja säästliku autona. Saadaval on veel kolmeukseline SportCoupe ja ST universaalkere. Oodata on vürtsika Cupra-versiooni esitlust.


Välimuses on suurimaks uudiseks tuled – tavaliste asemel on lisana saadaval dioodidel põhinevad valgustid nii taha kui ka ette. Uudselt vormitud poritiivad, kapott ja kaitseraud lisavad autole pikkust üheksa millimeetri jagu. Kui välimusest rääkida, siis see oli ka enne uuendamist kena. Seega võib iluoperatsiooni põhjuseks olla hoopis SEATi korporatiivse näo otsing ja soov ostjale midagi värskemat pakkuda. Disainerid on järginud paljusid automoe praeguseid trende ja Ibiza peaks silmarõõmu pakkuma paljudele.