Tegu pole aastal 2001 valitud kõige esimese Eesti aasta auto Peugeot 206 või selle järglase 207 edasiarendusega. Uus 208 on küll 207 platvormil, kuid silmaga on näha muutunud geneetiline kood. Seda tõestab 0,29-ni vähenenud tuuletakistustegur ning vaatamata vähenenud välismõõtudele (70 mm lühem ja 10 mm madalam) 15 liitri võrra suurenenud siseruum (tagaistuja põlvedele leitud 5 lisasentimeetrit). Kaalus on 208 alla võtnud keskmiselt 110 kg ja kaalub tühjalt mõnel juhul vaid 975 kg.
Kordi edevam välimus
Lühikeste kahte mahtu keredega kompaktautode kujustaja elu pole kerge, sest vajadus säilitada siseruum ei anna erilist vabadust vormimänguks. Ka konkurente on väga palju siginenud. Peugeot’ disainerid on aga osanud pakkuda midagi värsket. Tulemus on kompromissitu, skulptuurne ja pisut atleetlik. Uus iluvõre ja tagatuled ning pisiasjadeni viimistletud välimus tõstavad auto võistlema justkui endast tublisti kallimate konkurentidega. Uus 208 kui disaintoode ei taha meeldida kõigile, kuid ta leiab kindlasti suure hulga poolehoidjaid, sest nii väikeste autode seas kohtab harva omanäolisust.