Menu

Võru keskväljaku osa ehk Jüri tänava kivisillutisega teelõik valmis: harjugem rahulikult sõitma!

  • Kirjutas Heleri Lakur

Looduslikke graniitkivist täringukive on kasutatud ka Võru keskväljaku rajamisel Jüri tänava teelõigul Tartu ja Koidula tänavate vahel. See on üks osa keskplatsist ja linna südamest, kus lubatud maksimaalne kiirus ei tohi ületada 30 km/h. Foto: AIGAR NAGEL

UUENENUD TEELÕIK ❯ Mõned nädalad tagasi avati liiklejatele Võrus Jüri tänava teelõik Tartu tänava ja Koidula tänavate vahel, mis on üks osa Võru keskväljaku ehitusprojektist. Nüüd on sillutuskivi ja vuugiseguga täidetud teelõik kutsunud esile vastakaid arvamusi, sest teelõigu läbitavus on tekitanud nii mõneski linnakodanikus pahameelt.

Millest on teelõigu ebatasasus tingitud?

Ühelt poolt on küll teelõigu ehitustöödel lähtutud projektis etteantud tingimustest, kuid esineb ka ehitajapoolseid näpukaid. Linnamajanduse osakonna juhataja Raiko Palm nendib, et murtud looduskivist teesillutis on kindlasti ebatasasem kui asfaltkattega tee või isegi betoonkivisillutisega tee. Seadusemäärus tee ehitamise kvaliteedi nõuete kohta ütleb, et sillutiskivist tee puhul on lubatud teatud hälbed. Näiteks piki- ja põikitasasuse puhul on lubatud kivide omavaheline kõrguste erinevus klombitud munakivisillutisel mitte rohkem kui 15 millimeetrit. Seega on teatud ebatasasused looduskivist ja munakiviteede puhul normaalsed. Võib-olla lisabki see asjale oma võlu.

Parandustööd veel käivad

Palmi sõnul on Võru keskväljakule paigaldatud sillutuskivi tasasust nii omanikujärelevalve kui ka tellija korduvalt mõõtnud. „Tasasuse nõuet ületavad kohad Jüri tänava sõiduteel Tartu tänava ja Katariina allee vahel on tuvastatud ja markeeritud ning neid kohti korrigeeritakse töövõtja poolt lähiajal,” selgitab linnamajanduse juhataja Palm.

Palun logi esmalt sisse

Seda lugu näevad täispikkuses ja suurte fotodega ainult Digilehe tellijad.
Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada siit.

Kommentaarid  

+9 #11 kõik uus on ... 2018-10-01 07:17
Mari-Liis Meitern kirjutas:
Parem oleks võinud säilitada ajaloolise väärtusega munakivi tee, mis asfaldi alt välja tuli

Niion ...
niinagu rõuges lõhuti korralik maakivisild ja asemele ehitati mädanev puusild...
huvitav miks muinsuskaitse jälle magas
Tsiteeri | ebasobiv
+1 #12 ohh jahh 2018-10-01 14:16
Elame ja näeme
Tsiteeri | ebasobiv
0 #13 R 2018-10-01 18:08
Guest kirjutas:
Kas projekt nägi ette väga ebatasasena? Jubedalt viskab autot. krr

Võibolla peaks uute amortide peale mõtlema hakkama?
Tsiteeri | ebasobiv
+6 #14 Bemari poiss 2018-10-02 09:13
Plaan sell nädalavahetusel sõita testima
Tsiteeri | ebasobiv
+1 #15 Guest 2018-10-04 18:28
tsinkplekkpäng kirjutas:
krr
mu arust mingid kõrgused vaevad seal hoopis ning olemasolev tööjõud ei osand seda teha. trev2 vaatas, et lihtne mahutöö , muudkui lükka - aga tahtis saada seda liiga odava tööjõuga. eeh, võru värk ... küll saab , aga ei saa ... jälle põhjust taevast maani kisada reformierakonna kombel ... tööjõudu pole. ich - ich- ichii. tegelikult tööjõudu kõik kohad täis, ainult tegele ja tee kaupa.
aigreni tehtud katariina allee on igal juhul kobedam.

Kivipartner paigaldas seal kive
Tsiteeri | ebasobiv
+1 #16 margus 2018-10-07 10:33
ärge virisege kannatage. mõne aasta pärast pannakse kindlasti asfalt.
Tsiteeri | ebasobiv
+6 #17 Mõtsa Robert 2018-10-07 19:48
Jalgrattaga on jama sõita peksab hambad suust ja käed värisevad pärast veel mitu tundi, viinaklaas ei taha ka enam käes püsida.
Tsiteeri | ebasobiv

15 PÄEVA ENIMLOETUD

VIIMASED